Tid:
Sted:
Hotel Opus Horsens
Målgruppe:
- Kommunale programledere for monopolbrudsprogrammet
- Projektledere/koordinatorer for implementering af Støttesystemerne
Tilmelding:
Da der maks kan tilmeldes to personer pr. kommune, er der er sendt én invitation ud til kommunens programleder og én invitation til kommunens projektleder/kontaktperson på støttesystemerne. For at se hvem der har modtaget invitationen i din kommune, tryk på dette link.
Spørgsmål til invitation og tilmeldingsprocedure kan rettes til projektkoordinator Randi Hansen, rdh@kombit.dk, der ligeledes skal kontaktes, hvis kommunen ønsker at få yderligere en deltager på venteliste eller få erstattet en inviteret person med en anden kollega.
Program:
09.00-10.00 Velkomst og status
10.00-10.30 Adgangsstyring - tværgående funktioner og roller
10.30-10.45 Pause
10.45-12.15 Præsentation af spor
- Klassifikation og Organisation
- Adgangsstyring
- Indekster og Beskedfordeler
- Kommunal projektleder for støttesystemer - rolle, opgaver og estimering
12.15-13.00 Frokost
13.00-15.30 Feedback og dialog i netværk