Kommunenetværksmøde VEST - Støttesystemerne

På netværksmødet kan du få en introduktion til Støttesystemerne og kommunernes opgaver

Tid: 

12. marts 2015 - 9:00 til 15:30

Sted: 

Hotel Opus Horsens

 

Målgruppe: 

  • Kommunale programledere for monopolbrudsprogrammet
  • Projektledere/koordinatorer for implementering af Støttesystemerne

Tilmelding: 

Da der maks kan tilmeldes to personer pr. kommune, er der er sendt én invitation ud til kommunens programleder og én invitation til kommunens projektleder/kontaktperson på støttesystemerne. For at se hvem der har modtaget invitationen i din kommune, tryk på dette link.

 

Spørgsmål til invitation og tilmeldingsprocedure kan rettes til projektkoordinator Randi Hansen, rdh@kombit.dk, der ligeledes skal kontaktes, hvis kommunen ønsker at få yderligere en deltager på venteliste eller få erstattet en inviteret person med en anden kollega.

Program:

09.00-10.00 Velkomst og status

10.00-10.30 Adgangsstyring - tværgående funktioner og roller

10.30-10.45 Pause

10.45-12.15 Præsentation af spor

  • Klassifikation og Organisation
  • Adgangsstyring
  • Indekster og Beskedfordeler
  • Kommunal projektleder for støttesystemer - rolle, opgaver og estimering

12.15-13.00 Frokost

13.00-15.30 Feedback og dialog i netværk